woensdag 30 november 2011

Update

Zo, de 4-daagse Europa week zit er ook weer op, het was een gezellige week! Ook een vermoeiende, niet zozeer door het schema, maar door mijn verkoudheid. Ik kon wel klaren, maar helemaal 100% voelde ik me niet. Nu gaat het gelukkig alweer wat beter.

Afgelopen vrijdag ben ik met m'n moeder naar een Lord Of The Rings concert geweest. Een orkest speelde een heleboel nummers van de filmmuziek, we vonden het allebei erg mooi!

M'n Kindle bevalt nog steeds uitstekend, ik kan het echt iedereen aanraden die veel leest!

De verhuizing komt steeds dichterbij, na m'n vlucht naar Osaka willen we echt over gaan. Steeds meer spullen staan al in ons nieuwe huis, de eerste meubels staan er nu ook al :-) Het kan zijn dat ik door de verhuizing even wat minder vaak updates plaats hier, als het achter de rug is, zal ik weer meer updaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten