woensdag 2 november 2011

Korte update

Voor ik morgen naar Osaka vertrek, even een korte update.

Het keuringsrapport hebben we inmiddels binnen, hier kwamen behoorlijk meer kosten uit dan wij voorzien hadden. Alleen maar fijn dat we er nu al achter komen natuurlijk. We hebben gister een (laag) openingsbod op het huis gedaan, deze kosten hierin meenemend. De makelaar liet al doorschemeren dat dit bod wel laag was, maar dat hij contact op ging nemen met de verkopende partij en kijken wat er mogelijk was. To be continued...

Ook hebben we een hypotheekgesprek gehad via Vereniging Eigen Huis. Een erg prettig en verhelderend gesprek, we hebben nu letterlijk alle cijfers op een rij gekregen (iets van 30 pagina's!). Door dit gesprek moesten we ons wel in de materie verdiepen en snappen we het nu iets beter, en hebben we een goed beeld wat er met ons budget kan.

De 777 cursus was interessant, het is allemaal net weer even anders dan de MD11. Morgen maar eens kijken hoe het toestel er in het echt uitziet!

Na de terugvlucht uit Nairobi heb ik thuis een paar uur geslapen (brak!), 's middags stond er een kartrace met diner met het team instructeurs van de Race Academy op het programma. Erg leuk om iedereen weer te zien, de opkomst was hoog!

We werden in drie groepen ingedeeld, in mijn groep ben ik 2x eerste geworden, toen werden we opnieuw ingedeeld voor de finale, ik mocht vanaf de 2e plek vertrekken en die plek heb ik behouden :-D Het was echt ontzettend leuk om met hun te karten, het was echt knokken af en toe! Hilarische taferelen ook vanaf de zijlijn om te zien.

Aangezien Osaka een nieuwe bestemming voor me is, wil ik wel wat ondernemen op deze lange stop (ja, één van die krenten waar ik het in de Glamour post over had). O.a. Kyoto staat op het programma, als fan van 'Memoirs of a Geisha' mag ik Gion natuurlijk niet overslaan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten