donderdag 22 maart 2012

Standby...

Na een week non-stop klussen moest ik weer aan het werk, dit keer met een standbydienst. Van 15:00 tot 23:00 kan ik gebeld worden voor een vlucht, wat voor vlucht weet ik nog niet.

Ik heb niks in te brengen, het enige wat ik hoop, is dat ik niet word opgeroepen voor een hele lange reis, want dan mis ik de verhuizing 01 april! Ik had deze standby dienst lang geleden aangevraagd, toen ik nog niet wist van het huis in Apeldoorn en de verhuizing, anders had ik het natuurlijk nooit zo gepland!

Omdat het een doordeweekse dag is met spits, ben ik voor de zekerheid naar Schiphol gereden. Daar een beetje rondgelopen (op het parkeerterrein een collega geholpen met het zoeken naar haar auto) op Schiphol Plaza, gegeten, en nu zit ik in het Bemanningencentrum te wachten op het verlossende telefoontje.

Het zal op m'n blog wel even stil zijn de komende paar weken. Elk vrij uurtje gaat in het huis zitten, en we moeten straks ook nog 'even' verhuizen. Als dat allemaal achter de rug is, heb ik weer meer tijd om te bloggen :-)

Vlak na de verhuizing, op 4 april, is de eerste ZAC race al weer! Als we dan nou hetzelfde mooie weer kunnen krijgen als vandaag???


Update 22:55  Vlak voordat ik thuis was, werd ik gebeld door Crew Control! Ik ga morgenochtend vroeg naar Sao Paulo, als passagier :-D Maandag kom ik (werkend) terug... en dan dinsdag t/m za vrij! Yeeeey ik kan helpen verhuizen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten