woensdag 7 maart 2012

De eerste foto's

We zijn alweer een aantal dagen druk aan de gang in ons nieuwe huis. Wat dat betreft komt het super uit dat ik nu veel vrij ben, kan ik ook veel doen. De eerste dag heb ik vooral veel schoongemaakt, ik ben absoluut geen fanatieke schoonmaker, maar het was me hier toch vies (de wc's!! iieeehh)...

Verder ben ik voornamelijk bezig geweest met behang afsteken en af en toe Brian helpen. Echt, ik kan geen behang meer zien... sommige stukken vliegen eraf maar anderen zitten onzettend vast :-( Ben niet voor niks al dagen bezig...

We hebben al bijna 600 kg aan bouwafval afgevoerd, plus nog anderhalve aanhanger vol tuingroen. En we zijn er nog niet!

Hier wat fotootjes van de (sloop-) werkzaamheden!












4 opmerkingen:

  1. - Zo, jullie hebben er wel de sokken in gezet!
    - Zoekplaatjes: zoek de verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker klussen in je eige huis en het zal mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vivian,
    Je geeft wel een hele nieuwe betekenis aan het begrip 'behang van de muur af laten vliegen'. Zo te zien wordt het een hele verbouwing, maar goed het is maar een keer echt leeg en mijn ervaring is dat uitstel vaak afstel wordt. Ik dacht dat je op een bepaalde reistijd van Schiphol moest wonen ? Is dat nog zo en zit je met Apeldoorn dan nog op een acceptabele afstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Peter: nee, dat hoeft niet. Alleen met standby diensten moet je binnen 1 uur op Schiphol kunnen zijn, dus voor die diensten moet ik wel dichterbij gaan zitten, of naar Schiphol heen en weer rijden bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen