vrijdag 2 maart 2012

Johannesburg

Nou het werd meer dingen niet doen dan wel ;-) Aangezien ik hier een paar jaar geleden al uitgebreid op safari was geweest en had paardgereden, had ik nu meer de behoefte om wat centen in m´n zak te houden, met het oog op het nieuwe huis.

Gelukkig was ik niet de enige, dus heb me prima vermaakt. Uitgeslapen, ontbeten, bij het zwembad gelegen, gesport, flessen wijn gekocht en natuurlijk uit eten geweest. Dat laatste kan hier erg goed en voor erg weinig geld. Tussen de 23 en 30 euro waren we kwijt voor een voor-, hoofd- en nagerecht, wijn en water inbegrepen!

Eén avond zijn we gaan eten bij Mojo, echt een aanrader voor wie nog naar Johannesburg gaat! Als je wilt, kun je laten schminken door het personeel, geen kinderschmink maar meer volwassen ;-)

De andere keren gegeten bij The Bull Run, naast het hotel, waar ze ook een heerlijk stuk filet mignon kunnen serveren :-)

De heenvlucht zat tot onze verbazing bij lange na niet vol, iedereen had dus lekker de ruimte. Dat en een leuke hardwerkende crew zorgden voor een prima vlucht. De terugvlucht zat wel vol, en was een stuk drukker.

Eén collega kreeg meerdere verzoeken van passagiers die ik nog nooit eerder had gehoord (hij ook niet): een stronkje selderie voor in de tomatensap (ja, echt!) en een aardbeienmilkshake. Okee, dit laatste verzoek kwam van een kind ;-) "Als we langs de Mac vliegen, laat ik het je weten!" Ehhmmm de McFly ofzo?

Het was echt een leuke reis, met een hele leuke crew, één collega is bezig om haar motorrijbewijs te halen, gespreksstof genoeg ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten