vrijdag 2 maart 2012

Daily life

Na de terugvlucht uit Johannesburg had ik geen tijd voor een dutje. Badderen, aankleden, en op naar Apeldoorn voor de laatste hordes rondom het huis, de oplevering ervan en naar de notaris. Dit laatste was vooral spannend omdat we nog een punt hadden openstaan over een plat dak.

We zijn er niet helemaal uitgekomen zoals we dat gehoopt hadden van tevoren, maar we hebben wel een tegenvoorstel gedaan waar de verkoper mee akkoord ging en waar we zelf ook mee kunnen leven. We vertrouwen er nu op dat we eruit gaan komen samen met de verkoper. Meer zet ik hier niet neer, te lang en gecompliceerd verhaal om hier open en bloot op Internet te zetten ;-)

Daarna was het tijd voor het voorlezen van de aktes en het zetten van de handtekeningen. Het is nu echt van ons!

Ik kan je onze notaris trouwens van harte aanraden. Echt de grappigste notaris die ik tot nu toe heb meegemaakt, heel anders dan de notaris waar we destijds ons samenlevingscontract en testamenten hebben laten maken. Ze hanteren schappelijke prijzen en zijn heel helder over alles.

Na het tekenen zijn we naar het huis teruggereden, waar mijn moeder al op ons stond te wachten :-) Ook Brian's ouders kwamen even later, want die waren ook heel nieuwsgierig naar het huis. Hartstikke leuk!!

We moeten er echt nog veel aan doen, maar we kunnen er zeker iets gaafs van maken. Vanmiddag gaan we er weer naartoe, dan zal ik wel wat goede foto's proberen te maken. Leuk voor later, 'voor' en 'na'.

Daarnaast werd er vandaag een vluchtverzoek van me gepeild, en gekregen! Extra leuk is dat ik die vlucht heb aangevraagd met Annemieke, die ik nog ken van Transavia (2005). We hebben al die jaren contact gehouden en inmiddels vliegt zij bij dezelfde blauwe club. Dus nu eindelijk, na al die jaren, vliegen we een keer samen, hoe leuk is dat!! 24 uur in San Francisco, wordt vast een top reis!

Ook heb ik vandaag m'n nieuwe telefoon thuisbezorgd gekregen. Ik ben er ontzettend blij mee!

Al met al een hele leuke dag zo vandaag :-D

2 opmerkingen:

  1. pic's or it didn't happen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je doelt op foto's van het huis, die volgen nog.

    Ben dan wel nieuwsgierig wie je bent?

    BeantwoordenVerwijderen