woensdag 8 februari 2012

Update paspoort

Zo, moet even wat van me afschrijven hier.

Het goede nieuws is dat ik sinds vanochtend weer over een paspoort beschik! Vers van de pers, weer een nieuwer model. De 17e heb ik een afpraak bij het Consulaat voor een nieuw visum.

Het kost alleen met visum en alle bijkomende kosten erbij wel een rib uit m'n lijf... lees en huiver:

- Paspoort aanvraag: 48,70
- Spoed aanvraag: 45,90
- Vermissingskosten: 31,80
- Pasfoto's: 12,00
- Visum: 112,00
- Envelop voor visum: 7,00
- Telefonische afspraak visum: 15,00 (online wat gratis is, werd te kort dag voor m'n reserveblok helaas)

Totaal: 272,40!!!  Pffffff... :-(

Waarschijnlijk krijg ik nog wel het paspoort vergoed van de reisverzekering, da's dan een kleine 50 euro minder, maar dan nog, het is een flink bedrag! Kan wel janken, doe zo m'n best om te sparen voor het nieuwe raceseizoen, het nieuwe huis etc. bezorg ik mezelf dit soort extra kostenposten grrrrr!

2 opmerkingen:

  1. Hey Vivian,
    Kan me zo goed voorstellen hoe erg je hiervan baalt. Daar zit je helemaal niet op te wachten. Ik was laatste mijn KLM-id kwijt. Ik wist dat ik hem in de OCR (op de heenweg al, heb 'm helemaal niet gemist) was vergeten, niemand wilde me helpen om 'm te zoeken. Uiteindelijk een lieve collega bij CFS gebeld naar de gate en daar zijn ze gaan kijken. Een week later lag ie in mijn postvak. Wat een stress!!! Gaat je New York nu niet door? Gr, Danielle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat vervelend! En dat niemand je wilde helpen...

    Nee, m'n New York gaat niet door, die is er meteen uitgehaald :-( Sta nu op een Cairo ingedeeld in plaats daarvan...

    BeantwoordenVerwijderen