maandag 13 februari 2012

Mee met de tijd...

Vanochtend teruggekomen uit Caïro, gelukkig nog voor de bommelding, anders had ik op Schiphol vastgezeten (niet naar het Bemanningencentrum kunnen, koffer niet op kunnen halen). Het was me de vlucht wel, zowel heen als terug volle bak, en druk!!

Tijdens de service, ervoor en erna, vanalles extra vragen, of dingen vragen die ik nog ging doen maar ze waren blijkbaar ongeduldig ;-) Dat gecombineerd met continu een hoop mensen in het gangpad, al dan niet om naar het toilet te gaan, plus het feit dat je een soort ICA service geeft met warme maaltijd en al op een Europa kist (lees: te weinig ruimte, van alles te weinig hebben of niet op een handige manier) zorgt voor een chaotische vlucht.

Gelukkig heb ik nu een paar dagen vrij, plus nog een week vakantie :-) Al staan daar alweer de nodige afspraken in: bij de notaris voor de volmacht, een ochtendje Amsterdam voor m'n visum, een avondje ijskarten, ik ga me wel weer vermaken!



Na twee jaar te hebben gebeld met een HTC Snap kon ik nu eindelijk een nieuwe telefoon bestellen, dus ik kan nu ook eindelijk aan de apps! Ik was het wachten hierop meer dan zat. Die HTC leek me handig vanwege het toetsenbord, maar vergeleken met de huidige telefoons heeft dat geen meerwaarde meer.... heb nu een witte Samsung Galaxy S2 besteld via mijn werkgever!

Brian heeft 'm al in het zwart dus heb 'm al uitgebreid kunnen testen, vind het echt een super ding, dus hoop dat 'ie gauw bezorgd wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten