vrijdag 10 februari 2012

Huis update

Hiep hiep hoera, de financiering is rond! Niets staat ons meer in de weg om de sleuteloverdracht op 1 maart te doen. Behalve mijn rooster... Ik ben bezig om die datum te verzetten naar een dag dat ik wel gegarandeerd vrij ben, maar blijkbaar is dat niet zo makkelijk. Pfff qua flexibiliteit kan men nog wel wat van ons beroep leren ;-)

Update: verschuiven wordt heel moeilijk over gedaan... Brian krijgt nu een volmacht om namens mij te mogen tekenen mocht ik er niet bij kunnen zijn. Hoop niet dat ik het ga missen verdorie!

Gister op bezoek geweest bij een vriendin in Friesland, we hebben daar op natuurijs geschaatst! :-)


3 opmerkingen:

  1. Top en een mooi begin..En balen van je paspoort en gelukig opgelost en inderdad vel geld..
    Gewoon een boompje minder in de tuin dit jaar!.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben hartstikke blij voor jullie! Kun je de sleuteloverdracht niet afspreken na half 3, omdat je na die tijd niet meer opgeroepen kunt worden voor je standby dienst?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mam: Nee, dat is goed bedacht, maar na half 3 is geen oplossing. Kan ook al eerder worden opgeroepen voor meerdere dagen, en dan moet die volmacht al geregeld zijn anders krijg ik het niet op tijd voor elkaar. Leg het je binnenkort nog wel uit over de telefoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen