zondag 13 mei 2012

Osaka

M'n laatste vlucht voor m'n zomervakantie!

Bij het aanmelden was er al een leuke verrassing, de co-piloot bleek een bekende van me te zijn, uit het race wereldje. De captain en de co-co waren ook motorrijders, dus dat beloofde wat :-)
De heenvlucht zat helemaal vol, maar met allemaal Japanners is het dan nog steeds goed te doen. In Osaka trok ik m'n eigen plan omdat we daar maar 24 uur hadden. Beetje rondlopen en proberen wakker te blijven. Dan boven m'n laptop in bed bijna in slaap vallen terwijl ik afleveringen van 'Forbrydelsen' aan het kijken was :-S

Eindelijk gaan slapen, ontbijten, en weer naar huis! We hadden veel open plaatsen, maar ondanks dat vond ik de vlucht On Japans druk! Wel met leuke mensen.

Ik probeer elke vlucht naar Japan één woord of één zin Japans erbij te leren. Een passagier leerde me 'Eet smakelijk', oftewel "Omeshi agari kudasai" Best een mond vol, maar het werd erg gewaardeerd, verbaasde blikken alom omdat ik er natuurlijk niet erg Japans uit zie.

Ook heb ik veel tijd in de cockpit gezeten en over motoren geouwehoerd ;-) Erg relaxed om het een keer normaal over racen te hebben met iemand die het snapt i.p.v. uit te leggen wat het is.

Het was een erg fijne, goed samenwerkende bemanning, we kregen zelfs 2 complimentenbrieven van Japanse passagiers, best bijzonder!

En dan... vakantie! 3 weken lang geen vluchten, heerlijk! M'n vakantie zit alweer aardig vol, met voornamelijk motor gerelateerde dingen ;-)

Zo zou ik de co-piloot van het weekend weer gaan tegenkomen bij de Ducati Club Race...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten