maandag 14 mei 2012

Ducati Club Race

Ook dit jaar was ik bij de Ducati Club Race aanwezig. Helaas niet om te rijden met m'n Triumph, maar (weer) als plu dame.

De organisatie had namelijk de klasse waarin ik mee had kunnen doen met mijn motor geschrapt. Vervolgens hebben ze een alternatieve klasse gestart, maar in eerste instantie mochten alleen vaste rijders (mensen die al eerder mee hadden gereden) zich inschrijven. Een week geleden kwamen ze met het bericht dat ook nieuwe deelnemers zich in mochten schrijven, ze hadden een paar plaatsen over. Beetje jammer, want nu had ik al andere afspraken staan!

Toch heb ik me wel vermaakt, 's ochtends op de grid, met plu, en 's middags op de paddock vloog de tijd helemaal voorbij met alle bekenden die ik daar tegen kwam. Sommigen herkenden me niet meteen in deze outfit hahaha!

Vanavond vertrekken we weer naar Assen voor de 2e race van dit jaar. De voorspellingen zijn niet best: 90% kans op regen! Gelukkig ziet het weer er voor komend weekend nog wel goed uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten