donderdag 22 september 2011

KLM Live Reply

KLM loopt erg voorop wat betreft het gebruik van social  media als Hyves, Twitter en Facebook. Hun laatste campagne is "KLM Live Reply". In plaats van vragen van klanten op de normale wijze via Twitter te beantwoorden, 'tweeten' we nu het antwoord met zo'n 140 collega's, live!

Ik heb hier aan meegedaan! Als je van de 'y' van 'reply' een rechte lijn naar beneden trekt en dan twee collega's naar rechts... that's me! Ik sta naast het donkerblauwe pak. Echt ontzettend leuk om aan mee te doen en ook eens achter de schermen te zien hoe zoiets werkt.

Terwijl we dit aan het doen waren, was er ook een webcam waarop je ons continu live kon volgen. We hebben gedanst, gehost en weet ik wat allemaal meer. Je moet toch wat ;-)

Tip: je kan 'm ook fullscreen HD bekijken!

2 opmerkingen:

  1. Ben je hier ook op te zien ??

    http://www.youtube.com/watch?v=dOatud9o1SM&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arlin,

    Nee, ik zit niet in dit filmpje. Er waren meerdere sessies op een dag, ik zat in de avond sessie.

    BeantwoordenVerwijderen